Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

duminică, 15 noiembrie 2009

Snitel de pui cu sos alb de maioneza cu ciuperci, porumb si usturoi

Ca de obicei, ma uit pe bloguri cel putin o data pe zi, iar vineri am gasit ce sa gatesc pentru weekend. Pe www.gourmandine.ro am gasit o delicioasa reteta de snitel de vita cu un sos alb care mi s-a parut o nebunie. Bineinteles, ieri am si pus in practica, insa cu snitel de pui ca ne place mai mult.
Ingrediente pt snitel:

  • 1 piept de pui
  • 3 oua
  • faina
  • pesmet
  • sare
  • piper
  • ulei pentru prajit

Se feliaza pieptul de pui, se pune sare, piper, apoi se tavaleste mai intai prin faina, apoi prin ou si la sfarsit prin pesmet si se pune la prajit intr-un teflon cu ceva mai mult ulei. La snitel nu am facut poze, eram prea obosita vineri seara.

Ingrediente pentru sos:

  • 4 linguri maioneza
  • 200 gr smantana
  • 1 cutie ciuperci maruntite sau intregi si le maruntiti voi
  • 1 cutie porumb
  • 6-8 catei de usturoi
  • un varf de sare.

Facem o maioneza dintr-un galbenus de ou crud, o lingurita de mustar si ulei. Eu am pus si ceva lamaie (ceva mai bine :))

Apoi amestecam ciupercile cu porumbul, punem usturoiul dat pe razatoarea mica sau facut cu blenderul si apoi adaugam maioneza, smanatana si putina sare daca mai e nevoie.

Noi am servit cu cartofi copti (se curata cartofii, se feliaza si se pun intr-o tava cu putin ulei la cuptor pt aprox 10 min pe fiecare parte)













...o nebunieeee.....Sotul meu a fost de-a dreptul incantat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu