Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

duminică, 15 noiembrie 2009

Cartofi cu ou si branza

Vineri, singura acasa ma tot uitam pe bloguri ce sa gatesc pt weekend si am intrat pe site-ul Amaliei unde am gasit niste cartofi cu ou si branza deliciosi. Am lasat gatitul pentru weekend la o parte si mi-am facut papa pentru mine :)


Ingrediente: (pentru o persoana)


  • 2 cartofi albi
  • 2 oua
  • 100 gr branza (eu am folosit feta cam 50 gr)
  • un strop de ulei (eu am folosit de masline)
  • un varf de sare (depinde de cat de sarata e branza)

Se curata cartofii, se taie cubulete si se pun la fiert pt 15 min.

Se scurg de apa si se pun intr-un vas cu putin ulei si se lasa sa se rumeneasca.

Se bat ouale bine apoi punem si branza si turnam peste cartofi.

Amestecam bine si mai lasam 2 min pe foc apoi....mancam, dar nu cu atata pofta cum am mancat eu ca s-ar putea sa se puna exact unde nu trebuie :))


Un comentariu:

  1. draga mea, mai da si tu un semn de viata ;))) id meu de mess e criszza . pupicei... casa de piatra :P cristina panescu.

    RăspundețiȘtergere