Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

sâmbătă, 8 august 2009

Praji de ziua mea, a lui Dani si la cununia civila

Ziua mea (5 mai)

Praji cu crema de lapte

Foi de napolitana cu crema de ciocolata si crema de vanilie cu cocos

Cremsnit facut de mami si tati (in timp ce eu scriam de zor la licenta)

Tort (prajitura cu piscoturi si fructe adaptata la forma de tort)

Ziua lui Dani (4 iulie, cu 2 zile inainte de licenta) in totalitate facute de mami si tati
Prajitura "Fanta"

Tarta cu fructe in loc de tort

Cand o sa le mai facem promit ca revin si cu retetele.

Sa nu mai vorbesc la cununie cate praji am facut...vreo 6 feluri :D ceva poze cu o parte din platouri yammmy :))
Din pacate pozele cu cele 2 torturi facute de mine le-am ratacit, insa este prajitura cu crema de lapte, adaptata la forma de tort, doar cu crema de lapte si ciocolata alba, blaturile insiropate cu zeama de la compoturi si cu muuuulte fructe :P



























































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu