Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

miercuri, 8 aprilie 2009

Chec alb&negru

Vineri seara nu stiam ce sa fac ceva dulce, dar care sa se faca si rapid si cum Dani este mort dupa chec si l-am mai si mintit de vreo cateva luni ca ii fac..mi s-a facut mila de el :)
Este un chec simplu si rapid si pot fi puse mai multe in el ( nuci, stafide, ciocolata, fructe confiate ). Eu am facut unul mai mult negru, unul alb si cu cioco (pe care am taiat-o cam mare si s-a lasat pe fundul tavii - era prima oara cand am facut cu cioco, data viitoare o sa tai mai mici cubuletele - si apoi la mami am mai facut unul, insa cu nuci si stafide.
Ingrediente ( pt 2 chech-uri, dar in tavi mai micute )
  • 6 oua
  • 1 cana si jumatate de zahar
  • 1 cana de faina
  • o lingurita praf de copt
  • zahar vanilat
  • o cana de cafea mai maricica de ulei ( dar nu cat una de ceai sau lapte )
  • in functie de ce doriti...cacao, fructe, nuci etc
Se bat albusurile spuma tare, apoi se adauga zaharul si zaharul vanilat si se mai bat pana se topeste zaharul ( eu am pus zahar fin - nu pudra - si am scapat usor ).

Apoi se adauga galbenusurile, uleiul si la sfarsit faina amestecata cu praful de copt si se amesteca cu telul, nu cu mixerul pt ca se lasa.

Se mai adauga in functie de preferinte cacao, ciocolata, fructe confiate, nuci, stafide...
Se pune in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina si se lasa la cuptor pana cand scobitoarea iese curata.

A iesit foarte pufos, iar data viitoare cel cu ciocolata va fi un deliciu promit :)

Si cel de la mami...in care am pus nuci si stafide ( nuca rasa in compozitia alba si nuci taiate cubulete si stafide in cea neagra )














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu