Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

miercuri, 22 aprilie 2009

Prajitura cu piscoturi si fructe

Sincer nu mai imi trebuie dulciuri nici sa le vad, insa ce sa fac daca mama a avut grija sa imi puna vreo 2 nume de sfinti si tot nu sunt prea sfanta :))
Reteta am furat-o din revista Click-pofta buna, care are retete fff bune, pacat ca am descoperit-o cam tarziu. O puteti gasi si online pe http://www.click.ro/PoftaBuna/

Este o praji lejera, destul de rapida, fara cuptor si cu muulte fructe :)
Ingrediente ( pt 12 portii ) - reteta e putin modificata:
  • 400 gr piscoturi
  • 2 oua
  • 300 gr zahar
  • coaja rasa de la o lamaie
  • 400 ml apa
  • 80 gr faina
  • 500 ml frisca
  • 200 ml mascarpone
  • 100 gr ciocolata neagra ( sau 50 daca o ornati cu cacao ca in reteta originala )
  • 5 kiwi
  • 1 compot de piersici

Se freaca ouale cu zaharul si coaja de lamaie pana se obtine un amestec cremos.

Se adauga faina, apa si se fierbe la bain-marin ( asa scrie in reteta originala, insa eu am pus o plita sub oala si merge mai repede asa ). Se amesteca continuu pana se ingroasa dupa care se lasa la racit.

Intre timp, se bate frisca...
se rade ciocolata...

se bate mascarpone...

se amesteca toate cu mixerul (crema sa fie rece)....

apoi se trece la asamblat: punem un strat subtire de crema pe fundul tavii, peste care punem primul strat de piscoturi inmuaite in siropul de la compotul de piersici....punem un strat de crema....
fructele....si repetam operatiunea cu inca un strat de piscoturi

Peste ultimul strat de fructe punem un strat de crema ( va fi asa: piscot, crema, fructe, piscot, crema, fructe, crema ).

Ornam dupa gust si imaginatie ( eu am pus cioco rasa pt ca lui Dani nu ii place pudra de cacao in praji ) si se lasa la frigider 5-6 ore ( eu o las o noapte )


O sectiune fresh si delicoasa :)



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu