Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

miercuri, 8 aprilie 2009

Clatite cu spanac


Reteta o am de pe blogul Ala's Cooking insa am facut mici modificari din lipsa de unele ingrediente si cum era duminica... :)


Ingrediente:
Pt clatite:

  • 400 ml lapte si 100 ml apa minerala
  • 2 oua
  • un praf de sare
  • piper
  • faina cat cuprinde

Se face aluatul ca pt clatite si se coc intr-o tigaie cu putin ulei ( mie mi-au iesit 16 clatite mai micute, numai bune pt cat spanac am avut eu ).

Pt umplutura de spanac:

  • 1 kg spanac crud
  • 200 gr telemea ( sau orice branza mai grasa si un pic sarata )
  • 200 gr smanatana
  • 100 gr cascaval
  • 1 lingura de faina
  • 3-4 fire de ceapa verde ( in reteta originala era si o ceapa rosie )
  • ulei ( eu am pus de masline )

Se curata spanacul si se pune la fiert 10 min maxim - pana se inmoaie - cu un pic de sare ( atunci cand apa fierbe ), dupa care se lasa intr-o sita sa se raceasca si sa se scurga, apoi se mai stoarce un pic si se taie mai marunt.

Se curata si se spala ceapa verde, se taie rondele si se inabuseste intr-un pic de ulei ( daca vreti puneti si ceapa rosie ).

Apoi adaugam spanacul, mai lasam un pic sa se combine aromele dupa care punem branza rasa si mai lasam 5 min pe foc.

Se unge un vas yena cu margarina sau unt si se tapeteaza cu pesmet apoi punem pe clatite un strat de spanac, le rulam si le asezam in vas.

Apoi amestecam smantana cu 1 lingura de faina si o parte din cascavalul ras si punem peste clatite. Deasupra se pune si restul de cascaval si se da la cuptor pt 30 min, depinde de puterea cuptorului.


Se serveste cu smantana si este f buna si rece (mie mi-a placut mai mult rece ).

Si rezultatul.....yammmmyyyyyy :)




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu