Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

duminică, 12 aprilie 2009

La multi ani, bunicuta mea!!!

Azi, 13 aprilie, bunica mea draga face 70 de ani. Ii multumesc lui Dumnezeu ca exista, ii multumesc ei ca m-a crescut, ca m-a iubit si ca pot spune ca mai am inca o mama...te iubesc buni, la multi ani!!! Sa iti dea Dumnezeu multa sanatate si toata bucuria din lume.
Din pacate a plecat la surorile ei de Pasti si nu am stiut ca trece si pe la mine ( intentionam sa o sarbatorim cand se intoarce ) si nu am apucat sa ii fac un tort asa cum vroiam eu, insa am cumparat unul delicios :)
Si un buchet de flori...cu 13 floricele :)
LA MULTI ANI, BUNI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu