Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

vineri, 10 aprilie 2009

Spaghete Carbonara

Ador mancarea italiana si mai ales pastele sau lasagna si cum aseara nu am avut timp sa gatesc ce mergea mai rapid decat niste paste. Normal ca Dani a fost cel mai incantat de idee :))si adevarul este ca au iesit delicioase :)
Ingrediente ( pt 2-3 portii )
  • 400 gr spaghete ( eu am folosit Barilla )
  • 200 gr smanatana
  • 2 galbenusuri
  • 150 gr bacon sau muschi file ( important e sa fie afumat un pic, eu am folosit muschi file )
  • 2-3 catei de usturoi
  • ulei de masline
  • oregano
Se fierb spaghetele al dente si cand sunt gata se scurg de apa ( atentie NU se clatesc ).
Intre timp se inabuseste cu putin ulei de masline usturoiul maruntit impreuna cu baconul sau muschiul file, se lasa cam 5 min .

Apoi se ia de pe foc, se pune smanatana, se amesteca bine, dupa care se adauga galbenusurile si mai lasam pe foc maxim 10 min.

Adaugam oregano si turnam sosul peste paste, presaram niste parmezan si.....

Si...........le servim cat mai repede pana nu le mananca altcineva :))











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu