Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

duminică, 15 martie 2009

Ciorba de salata verde

Daca vorbim de salata verde...nu cred ca exista vreo mancare care sa aiba salata verde si sa spun ca nu imi place...asa ca nici nu a aparut bine salata verde in piata ca am si facut o ciorbita acra :)

Ingrediente:

  • 3 salate verzi mari
  • 5 oua
  • 2 linguri de gris
  • 1 iaurt mare gras
  • 1 l bors ( sau mai putin daca nu va place prea acra )
  • 1 ceapa potrivita ( daca e verde si mai bine )
  • usturoi ( sau usturoi verde )
  • sare
  • un pic de ulei
  • 1leg de marar
Se curata ceapa si usturoiul, se taie marunt si se pun la inabusit cu un pic de ulei. Intre timp se spala salata, se taie ( sincer eu am rupt-o ca ma grabeam ) si se pune peste ceapa si usturoi si se lasa si ea la inabusit pt 5 min. Apoi se pune apa si sare si se lasa la fiert maxim 30 min.


Se face o omleta din 4 oua in care se pun si 2 linguri de gris, dupa care se taie cubulete si se pune in ciorbita.

Iaurtul il amestecam bine cu oul, dupa care il punem in ciorbita ( intai punem peste iaurt 2 polonice ce ciorba fierbinte sa nu se taie cand il vom pune in oala ).Adaugam bors dupa gust ( eu am folosit 1l pt ca imi plac ciorbele acre ), lasam sa dea in fiert, punem mararul tocat marunt...

...si asteptam sa se raceasca un pic :) si apoi...pofta buna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu