Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

duminică, 29 martie 2009

Budinca de orez cu mere

Un desert usor si rapid, care se poate servi atat cald, cat si rece.
Ingrediente:
  • 1 1/2 cana de orez
  • 200-250 ml lapte
  • 1 kg mere
  • zahar vanilat
  • scortisoara
  • 4-5 linguri de zahar
  • un strop de sare
  • stafide

Fierbem orezul intai in apa cu putina sare. Apoi vom pune orezul in lapte cu cele 4-5 linguri de zahar, zaharul vanilat si un varf de sare. Lasam sa dea cateva clocote. Dupa ce am stins focul il lasam sa absoarba tot laptele pana curatam si feliem merele

Apoi ungem un vas yena cu margarina sau unt si tapetam cu pesmet, dupa care asezam astfel: un strat de orez, un strat de mere pe care le presaram cu scortisoara, apoi cateva stafide ( stafidele le-am inmuiat in cateva linguri de lapte si o esenta de rom.


Repetam, iar deasupra vom avea mere peste care vom pune cateva linguri de lapte cu zahar ( isi mai lasa orezul ) si apoi presaram scortisoara. Lasam la cuptor pt 30-45 min.

Portiunea mea nu este prea uniforma intrucat atunci cand mi-am adus aminte ca nu am pozat si portiunea...era deja atacata si ultima portie :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu