Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

sâmbătă, 14 martie 2009

Salata de ton

Nici nu va imaginati ce bucurie pe mine ca vine primavara, apoi vara...as manca numai verdeturi ( salata verde, rosii, varza ) imi plac la nebunie, simt cum imi dau viata atunci cand le mananc. Primavara trecuta, undeva in luna aprilie-mai, nu putea trece seara sau cel mult 2 seri fara sa fac salata de ton.
Imi pare rau ca nu am poze la ea, dar inca nu am facut pt ca rosiile nu au gustul ala bun si nici ridichiile nu sunt tare stralucite...dar cand voi fac promit ca adaug si poza. Oricum e o simfonie de culori si totodata de sanatate!

Ingrediente:

  • o conserva de ton bucati
  • o salata verde potrivita
  • 3 ridichi
  • 2 rosii
  • 1-2 fire de ceapa verde
  • 2-3 felii de branza feta sau mozzarela merge si mai bine
  • zeama de la jumatate de lamaie
  • porumb 150 gr
  • 100-200 gr masline negre
  • optional 2-3 oua fierte tari

Se scurge tonul de ulei, se spala salata, dupa care se taie fasii. Se taie ridichiile, rosiile, ceapa verde, branza, ouale. Se amesteca toate, se adauga un pic de sare, zeama de la lamaie....si credeti-ma ca o sa va indragostiti de aceasta salata usoara si hranitoare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu