Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

vineri, 13 martie 2009

Ficatei cu praz si rosii


Hmmm...prima mea reteta pe acest blog...sper sa va placa :)


Ingrediente:

- o tavita de ficatei
- 4 fire de praz potrivite
- 5 rosii ( sau o conserva de rosii )
- ardei rosu
- sare
- piper
- patrunjel, marar sau ce preferati

Cum procedam:

Clatim ficateii, ii curatam daca este cazul. Intre timp, curatam prazul, il spalam si il taiem rondele mai grosute si le punem la inabusit pt 5 min. Taiem si ardeiul si il inabusim 2 min, apoi adaugam rosiile sau conserva. Lasam 5 min sa fiarba. Apoi punem ficateii, sare, piper si o cana de apa. Lasam sa fiarba cam 20-30 min.
Se serveste cu mamaliguta...o nebunie!!!

3 comentarii:

  1. Heey ce retete bune ai ! Felicitari pentru blog si la cat mai multe retete !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult draga mea. Oricum stii k datorita blogului tau mi-am facut si eu unul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut reteta azi. Delicioasa....yami-yami....

    RăspundețiȘtergere