Comanda prajituri si torturi de casa la cel mai bun pret!

Prajituri de casa si torturi (cu frisca sau martipan), toate cu ingrediente naturale, diferite forme in functie de cerintele dvs! Preturi intre 30lei - 45 lei/kg, in functie de cerinte.

Pentru detalii si comenzi - Giorgiana 0765.395.616, Brasov.

duminică, 29 martie 2009

Ciorbita "verde"

Reteta o am de la tati, iar numele...hi hi m-a inspirat colega mea care nu prea suporta "verdele" in mancare: "Asa mult verde pui in ciorba?" :)) E o ciorbita f usoara si plina de vitamine, numai buna pt perioada de primavara-vara.
Ingrediente:
  • 1 salata verde mare

  • leurda ( eu am cumparat o pungulita din piata )

  • 1 ceapa

  • 1 morcov mare

  • 2 patrunjei

  • 1 telina ( eu am pus jumatate pt ca era ff mare )

  • usturoi verde ( e bun si cel capatana )

  • o cutie de rosii cubulete

  • bors

  • sare

  • optional un iaurt

Se spala salata si leurda si se taie fasii. Se curata ceapa si usturoiul si se pun la inabusit pt 2 min. Se pune salata, apoi leurda si se lasa la inabusit pt inca 5 min. Se pune apoi apa si sare.

Cand a fiert apa se pun si morcovul, patrunjelul si telina rasa. Cand legumele sunt aproape fierte se pun si rosiile. Apoi adaugati borsul dupa gust. Eu am mai pus si un iaurt degresat (cutie mica ).
Este o ciorbita acra, sanatoasa si...fara grasimi :)




















Un comentariu:

  1. Asta e o ciorbita pe placul meu!
    Bine ai venit in randul bloggeritelor bucatarese!
    Spor la gatite! Sa ne faci sa poftim la deliciile tale culinare!

    RăspundețiȘtergere